Subject: FW: Kiri
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 16:27:44 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 1, 2024 3:46 PM
To: Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Tarturk info 
<[email-masked]>; Eesti Meediaettevõtete Liit (EML) 
<[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; Patendivolinike 
Selts <[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti 
Psühhiaatrite selts <[email-masked]>; Vandetõlkide Koda <[email-masked]>; 
[email-masked]; Eesti Patsientide Liit <[email-masked]>; 
[email-masked]; Harju MK info <[email-masked]>; Tartumk info 
<[email-masked]>; virumk.info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu väljatöötamiskavatsus arvamuse avaldamiseks

Tagasisidet ootame 22. veebruariks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2056628e-16cd-46e8-b2dd-21c3b29dbbc0
Pealkiri: Kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu 
(kutsesaladusega seotud ametiprivileegide kaitse tõhustamine 
kriminaalmenetluses) väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 01.02.2024

Registreerimise number: 8-3/1212-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee